1 maj!

Hejsan!

Igår så var det ju valborg och den firades på bästa sätt! Först var vi på middag hos Cornelia och sen stack Nelia och jag till majbrasan och sen till "lekparker"..! Haha, sjukt kul hade jag i alla fall!!♥

Idag så låg man kvar i sängen tills halv 12 och gick sen upp för att äta frukost! Låg ute och solade ett tag också.

Just nu så väntar jag på att Cornelia ska komma hem från sin syrras kalas så ska jag ringa henne sen!
Ikväll blir det träning!!! ♥

Hoppas alla haft en bra valborg!

pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: cornelia!

Tack för att ni ville komma! det var så sjuukt kul! kommer aldrig glömma den kvällen tillsammans med dig världens bästavän! jag älskar dig! <3 <3 <3 <3

2012-05-02 @ 22:14:14
URL: http://aaalltid.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0