Veckan

Hej!

Idag har man varit i skolan precis som alla andra normala torsdagar! Var däremot en Ovanligt trött torsdag, är typ super mega trött och fryser! Inte sjuk, men bara annars.
I måndags tränade man, var bara en tränare där men vi körde redskapsteknik och stretch osv.. roligt som vanligt!!
I tisdags var det truppträning och det var också roligt! Har dock typ ont :( i min fot, så jag kan inte precis köra som vanligt, men jag kör extra styrka och sånt! Kommer bli värsta muskelknutten jue!! I går så hade vi träning igen och det var roligt! Körde käglor, boll och akrobatik! ♥ Nästa träning blir inte förrens måndag...!!! Saknar redan! För på Lördag är alla tränare på utbildning och alla gymnaster (förutom typ jag-med-min-fot) och uppvisar. Men jag ska dit och hjälpa till tänkte jag! Det blir nog roligt! Kommer iaf träna hemma, heheh... inget kan stoppa mig!♥

Aja, nu så ska jag och mamma fixa och trixa lite! Hoppas ni haft det bra (:

kram Anastasia♥


Min favorit bild för tillfället ! Mitt öga och jag som fotograf ? Fråga inte hur jag lyckas..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0