Tävling i går och typ-studiedag idag!

Hejsan svejsan!
Idag så vaknade man vid typ 09 av att det HAGLADE ???? Det är ju liksom + grader ute! Det la sig iaf inte kvar på marken som tur var, så nu är allt borta (:
Om ni undrar varför jag kan vakna så sent, och även sitta och blogga nu, kan jag glatt meddela att jag har typ-studiedag! Och det innebär att alla killar har utvecklingssamtal idag, medans tjejerna kan vara hemma, fast ändå plugga och ha lektioner som vanligt själv! Tsss.. och det tror dom ens själva på? Inte en chans! Jag ska bara ta det lugnt och tagga träning i kväll, möjligen liiite träning till proven jag har den här veckan.

Igår så var det iaf tävling och det gick väll helt okej (:, i käglor vart jag nöjd, men i band glömde jag vart jag skulle :P hehe... kom totalt på en 4e plats, och 0,1 poäng i från 3e platsen.. ;) kom med i SVEALANDS MÄSTERSKAPEN i alla fall! Typ glad! :D

kram A


Florida♥

New york♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0