Ö-vik!

Hallojsan!

Igår på förmidda'n drog man till ö-vik för att tävla! Kan ju liksom säga att tågresan dit ägde! Satt med världens finaste tjejer och flummade! När vi kom fram åt vi kinamat på resteurang, saaaamt var ute och flummade lite till! Saknar redan!

Nästa dag var det tävling och jag kunde redan då näääästan säga att det skulle gå åt skogen för mig! Var absolut inte i toppform med en stukad fot -.-
Jag försökte i alla fall och fick svar på att det ovan stämde...
Efter att jag kört både käglor och band så var min fot blå och svullen, yeey..!
Jag kunde inte köra trupp, så jag var dum och lät sofie ta min plats som hon aldrig ens tränat på. Känner mig så egoistisk!!

Just nu vill jag bara spola tillbaka tiden och tävla igen, är typ så missnöjd man bara kan bli!!

Aja, taggar Svealand sen då!

hörs! ♥


hej o hå..

Kommentarer
Postat av: Ella

Saknar dig <333

2012-03-26 @ 19:04:09
URL: http://ellaaaas.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tänk positivt.

Älskar dig

2012-03-27 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0