Lillie fyller år imorgon!

Tjenixen !
Fick förresten en kommentar om att jag ska lägga upp bilder från USA och jag ska, jag looovar! Så fort jag hinner! Mycket med skolan och träningar så jag hinner aldrig vara inne och blogga från datan! Men det kommer snart bilder!

Idag har jag varit i skolan som vanligt! Super kul att få träffa alla söta människor igen! Efter det var det träning typ direkt! Suuperkul! Behöver jag säga det igen? SUPERKUL! hehe..

Och imorgon fyller mitt hjärta, Lillie 9 år!! Liten blir stor fast ändå aldrig stor! ;) ger henne en tröja från USA! Och sen så blir det typ släktfest och jag ska träna!

Alltså jaaa... Det var typ det!

Puss

Inga bilder - appen hackar -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0