Hemma igen!

Hej hoppsan! Ingen bloggning på 2 veckor! Men jag ursäktar mig med att jag faktiskt varit i USA!
Om det var bra? Det var UNDERBART!
Tro mig, sol, varmt, turkost vatten och shopping! Kan livet bli bättre? Har verkligen vart en kanonresa!
Dock är det så klart roligt att vara hemma igen, och få träffa alla man saknat! Helgen jag kom hem kunde inte bli bättre, startade med en fest med världens mest underbara tjejer! Efter det följde en övernattning och slutade sedan med en solig dag med mycket skratt! Och idag får man träffa alla i skolan, och TRÄNA!! Längtat så sjukt mycket, och är verkligen taggad inför RM nu nästa helg! Fast väldigt nervös är man! Men har faktiskt varit duktig i USA och suttit i överspagat 3 gånger samt knäckt ryggen ^^ ! kan liksom inte hålla mig!

Hörs! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg gärna bilder från din resa!! :-)

2012-03-12 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0