Mina vill/måste-ha'n♥

Godmorgon!

Igår så somnade vi vid 00 någonting! Även fast vi egentligen skulle gått och lagt oss tidigt (:
Idag så väcktes vi av min pappa, då vi skulle sjunga upp mamma♥ Som jag skrev igår så fyller hon ju år idag!
Vi gick dit, en aning trötta och ställde oss och sjöng! Mamma var redan vaken sen länge tillbaks!
Till födelsedags present fick hon en kofta från NK, en bok från Akademibokhandeln, och en "dikt" från Lillie! Hon verkade glad och nöjd!
Nu har vi precis ätit frukost, och sitter och bloggar!

Och som jag sa igår skulle jag skriva om vad jag vill/måste-ha vilket jag också tänkte göra... bilder:

nr 1: FESTSKOR - JEFFREY CAMPBELL / SPIKE - NELLY.COMOkej, kalla mig galen, eller vad som helst! Men jag tycker dessa är wonderful! Även fast jag inte har en endaste aning om när, eller var jag skulle bära dessa, så kan man väll ändå få drömma om Jefftey Campbell-skor från Nelly för "endast" 1895 kronor♥ Jag uttrycker mig med ett enda ord: KÄRLEK!

NR 2: Vet inte riktigt varför jag gillar denna klänning som heter Last dance dress från Nelly för 399 kronor. Men jag tycker den är snygg, och det svarta genomskinliga tyget ovanför, bosktavligt talat GÖÖÖR klänningen!♥

nr 3:FESTKLÄNNINGAR - FOREVER UNIQUE / DEMI DRESS - NELLY.COM Jag vet att jag redan visat denna snygging här på bloggen, men jag drömmer fortfarande om den! Märker att jag faller för klänningar med olika lager! Denna heter i alla fall Demi Dress från Forever Unique och finns, även den, att köpa på Nelly för vackra 1695 kronor! Jag kommer nog aldrig sluta att drömma!♥

Okej, hann inte visa er allt jag ville ha, så detta fick bli ett smakprov på ett inlägg om min önskelista i klädväg, som kommer att komma igen, fast med, fler klädesplagg/skor♥ Så, håll ut!

Ha en bra dag! Så hörs vi säker alldeles snart igen! Massor med pussar till er♥


Kommentarer
Postat av: jessica

jag fullkomligt älskar domdär skorna! men säkert inte lika mycket som du! :):):)

2012-01-03 @ 07:55:00
URL: http://madebyjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0