Accessoarer, och tips!♥

Hejsan!

Har varit och lämnat av kusinen på Arlanda. Det var dags för henne att åka tillbaks till Finland igen! Vi har i alla fall haft grymt kul!♥

Blev sugen på att blogga lite om kläder och accessoarer, så då gör jag det! (:

Tänkte förs och främst berätta att IsaDora har kommit ut med en tunn liten pensel för exakt nagellacksapplicering! Perfekt för den som gör gillar att göra kreativa manikyrer eller perfekt för den som ska fylla i en skada i lacket! Det är i alla fall något jag tänker köpa♥
Ni kommer nog att kunna hitta den i affärer som Kicks, Glitter, HM eller andra i den stilen! Ni ser den tunna penseln på höger sida! Kallas för Nail Art Brush och ska kosta endast
89 kronor!♥



Något annat jag tycker är uuurgulligt, som skulle sitta fint runt handleden och ge lite extra stöd, är Bijoux by us's nya kollektion med fina armband med ingraverade budskap. Säljs för 99 kronor!
Tyvärr hittade jag ingen bild på armbanden ):, men fann istället samma märke och kollektion fast i ringar! Lika söta dom också! 
Kärlek va?!




Ett litet tips får ni dessutom: Det sägs vara bra att återfukta huden med olivolja (alltså ansiktet). Huden ska få jätte fin lyster, och bli "supermjuk". Någon som vet om detta verkligen funkar? Känns lite konstigt att smörja in ansiktet i olivolja, som man har till matlagning. Men jag vet inte? Någon som vågar testa? Kanske?
Kanske borde prova! Värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0