Nellys vårmode

För er som gillar Nelly lika mycket som jag, kanske ska ta en titt, eftersom det nu strömmar in nya vårkläder varje dag! Här får ni några smakprover:

JEANS - GESTUZ / ANYA JEANS - NELLY.COMSvarta jeans! Jag liksom måste ha det! Dragkedje-fickorna fullkomligt göör byxorna♥
VARDAGSSKOR - NELLY WHITE LABEL / LUPINA - NELLY.COMKolla dessa Lupina liksom! 799 kronor och jag älskar!!!!♥  


   Dessa trend Shades-brillorna måste jag ha! 269, och de är dina!♥

Älskar detta linne från CLUB L. Jag plockar gärna ut 149 kronor för den!
JEANS - G-STAR / MIDGE CODY SKINNY JEANS - NELLY.COMDessa Midge Cody skinny jeans från G-star för 1095kronor vill jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0