Kvällsbloggning = check!

Tänkte bara säga godnatt! Ska gå och sussa nu. Lillie har skaffat sin efterlängtade blogg (Om du vill veta vad den heter så får ni fråga mig privat! Hon är så pass liten, och jag vill inte att precis ALLA ska veta vad hon skriver. Hon är fortfarande för liten för att bestämma det själv!) Hehe, söt är den i alla fall! Rosa och fin ^^ Hjälpt henne med headern och designen och så. Hon är nöjd och vill blogga nya inlägg hela tiden! Så söt♥ Sa ju att jag skulle länka den här sen, men jag vet inte.. kanske senare! Ni fattar va?! (:

Mammsen fyller år i morgon i alla fall! Och hon har tjatat om att alla ska gå och lägga sig tidigt för att det går fortare tills det blir morgon då!♥

Som sagt! Har bloggat om min dag, min syrra, och min mamma! Även vad som "komma skall"! Känner mig duktig! Har även fått lite bloggsug! sååå.. ni kommer nog att få höra mycket av mig!

I morgon blir det mera bloggning! Även om lite vill/måste-ha'n! Nu har ni något att s framemot ah?

Nattinatti kramar Anastasia, Lillie, och Jessi!♥


Helt random bild från kräftskiva på Matilda, Lillie och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0