Färgade jeans♥

Såå.. Idag väcktes man av väckarklockan som låg ställd på 09.00, för att man sedan skulle till Alice (www.alicevarld.blogg.se), för att kolla på senaste PLL avsnittet♥ Mysigt var det, men sedan skulle de och shoppa, så då gick jag hem(:



Har förresten tänkt ut något annat som man hittar på min vill/måste-ha lista! Nämligen färgade jeans! Hur snyggt som helst! Har tillexempel spanat in mig på ett par snyggingar från Vila för endast 299 kronor! I loove!!♥ Hittade ingen bild på dem. Men ni kan ju föreställa er ett par ljus turkosa jeans! Villvillvill haa!! Däremot hittade jag ett par liknande som du kan köpa på Bubbleroom för endast 75 kronor!!!! Det är REA på dem, och sååå snygga! Tänker nog klicka hem dem! Titta bara:

♥♥♥♥
<-- dessa röda jeans från HM för endast 199 kr också riktigt snygga! Tänk er dem tillsammans med
den här guldiga tröjan! Det skulle bli sååå snyggt! Denna guldiga skönhet är från Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0