1 Januari 2012

Godmorgon!

Klockan är nu 12.43 den 1 Januari 2012! Känns konstigt att sätta en 2:a bakom 1:an på årtalet. Men i alla fall;

Igår så hade vi min gudmor och gudfar här, och så klart min familj och kusinen Jessy (klicka på namnet för att komma till bloggen) här (:! Roligt var det, och mamma och pappa hade överträffat sig själva när det gällde matlagningen! Vi hade skoj och så, och vi gick även ut för att titta på raketer och dricka lite champis/champagne (ni fattar) vid 12-slaget! Man kan säga att jag var fullt upptagen med att fotografera alla fyrverkerier, så ni kommer helt säkert, alldeles snart, få en titt på vad jag och min familj såg på himlen!
Mycket fyrvkererier blev det! Mer än förra året!

Gick i alla fall och la oss 03.00 då vi alla 3 (Lillie, Jessy och jag) höll på att slockna;)! Vaknade vid 11, och gick ned till syrran och kusinen som redan satt vakna i soffan! Har nu ätit frukost, och sådant!
I morgon fyllar mamma år ((: ska fira henne då! Blir även träning för mig! Eller, jag hoppas det, ska träna redskap bara i så fall! Har liksom fått lite träningsförbud pga min höft! Lyckat va?!!!! Men, jag SKA träna! :D


Japp! Hoppas att ni alla hade det roligt igår! Vi hörs säkert snart!


Alltid lika normala! Vi vet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0