Våren var är du?

Godmorgon! Idag så vaknade man 07.30 för att man börjar klockan 09.00. Dagen startar med ett SO-prov, och jag känner mig inte så förberedd även fast jag pluggat, och skrivit uppsatser hela veckan! Aja, ni får väll hålla tummarna!
Igår så var hela högstadiet + 6:orna till Romme och åkte skidor! Så grymt kul var det!! Längtar tills nästa år, då vi ska dit igen! Missade dock träningen vilket var sjukt tråkigt! :( Jag som vill träna på mitt nya bandprogram!♥ Menmen, jag tänkte träna hemma idag efter skolan, och sedan har jag ju lång träning på Lördag, så jag överlever väll ((:

Annars har det inte hänt så särskilt mycket. Varit fint väder dom senaste dagarna, och jag börjar längta tills våren! Men vad hände inte igår? Jo det snöade..♥

Hörs snart! Puss♥
Tumblr_lz7fpr1yv21qkhe9mo1_500_large
B414df2b7e48b81bc905370fdf15c07c_largeTumblr_lzbrenwm461qm6onko1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0