Tävlingen♥

Hallojsan!

Igår så var det tävling här hemma, blev verkligen en lång dag från klockan 08.00-18. Men kul var det!!
Först körde Lillie (lillasyrran) och det gick jättebra för henne, och hon var stolt, liksom jag ((: hon hamnade på 10:e plats av 22♥
Efter miniorerna (dom yngsta) så var det trupp. Och vi var den enda juniortruppen så vi vann ju såklart! Slog iaf poängrekord! :D
Efter truppen var det dags för mig att köra individuellt! Mycket nerver och en hall med ingen luft (skojar inte, höll på att dö!). Började med tunnband där jag körde ganska bra! Blev inget tapp i alla fall! Fick 16.60 och det var väll helt ok! Kunde kört bättre, menmen.. tar igen det till RG star 2!! I käglor gjorde jag några små missar och tapp och fick en poäng på 14.20... Inte alls nöjd! Fast som sagt tar jag igen det till nästa tävling!
Slutade på 5e plats.

Efter tävlingen kom bästa Matilda hit och vi hade skoj som vanligt! Mycket skratt och galenskap kan jag säga! Hon åkte hem idag!

Har varit bästa helgen!♥ Bara att tagga om till nästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0