Packat !

Hej !

Idag har varit en skön dag. Vaknade lite efter 08 och gjorde färdigt alla läxor som jag fått för att jag ska bort. Sedan kom bästa Cornelia och Tindra hit och det var lika kul som vanligt ! Efter det kom mamma och pappa hem från att ha varit på ett hotell (bara för att liksom), och de hade köpt hem en videokamera så att vi kan skypa från USA! Sedan var det dags att packa, Melinda kom hit och hjälpte mig. Tror att jag fått med allt i klädväg nu (resten packas i morgon och på tis.) så vi gick över och lämnade kläderna till henne. Vi delar kappsäck♥
Nu kollar man på revenge, helt ok. Ligger bara på andra avsnittet :)
Aja, vi hörs! Puss♥


we♥it

Kommentarer
Postat av: Ellaa

Hoppas du får det jättekul <3333

2012-02-27 @ 21:06:22
URL: http://ellaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0