Hemma igen

Hallojsan! Mobilbloggar så det blir lite kort kanske! Kom iaf hem från tävlingen igår kväll! Har haft super kul under som här 3 dagarna! I lördags när jag tävlade individuellt så gick det sådär i käglor, kom utanför och sånt, men det ska ändras tills nästa veckas tävling! I tunnband slog jag personligt poängrekord så jag är nöjd!! Slutade ganska dåligt totalt, men jag ändrar, som sagt på det tills nästa vecka! Nästa dag var det trupptävling och det var kul! Vi körde jättebra första omgången och slog våra förra poäng med 5 poäng! :D sedan skulle seniorerna tävla och vi satt och tittade på! Efter det var det vi igen, andra försöket och det gick lite sämre för vi missade typ 2 kast tror jag! Men det är lugnt! Vi var ganska nära 3e plats men slutade på en 4e! Sedan satte vi oss på tåget på väg hem, där skrattade vi mycket osv! Verkligen en super rolig helg!! Tack så jättemycket alla som var med! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0