Tråååååååååååååkiiiiiiiiiiiiigt!!

-fyndig rubrik, jag vet-

Hallojsan! Var ett tag sen sista vah? Men jag har haft mycket att göra, så det är min ursäkt! Dagen började sådär, ganska trögt, men sen i skolan flöt den på! Hade idrott första lektionen eftersom vi inte hade språk. Körde iaf bandy... jippie.. not! Hatar bandy, vet inte riktigt varför menmen! Efter det hade vi lunch, sen musik och sist matte/engelska! Slog typ ihop dom lektionerna så vi fick jobba med vad vi ville! Gjorde iaf lite matte (typ stolt?) och slutade sen 14.25 i stället för 15.25! Aah.. gick hem, åt mellis, satt framför TVn, och hjälpte sedan Lillie till träningen. Jag själv får inte träna för mår inte så bra :( passar på att göra alla läxor vilket behövs! Ska skriva en uppsats om en dissektion av en bläckfisk som vi hade för 3 veckor sedan! Så sjuuukt tråkigt att det finns inte! Jag kollade inte ens, så äckligt var det verkligen!!

Aja, måste jobba nu om jag ska få något gjort! Sitter iaf och drogar bra musik! Det är bra det ;)

Hörs!

//Anastasia


slänger in en bild på mig från finland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0