Tiiiiisdag

Hejsan!

Idag vaknade jag vid 7 på morgonen och gick ned för att äta frukost, sen klädde jag på mig och fixade mig redo och sedan var det dags för skola. Skolan flöt på ganska trögt och det hände inget särsklit, när vi äntligen slutade så rusade jag hem och sen kom pappa och hämtade mig för att åka till stan och fixa lite grejer! (:
Efter det var det äntligen träning, och det var jätteroligt!♥ Vi körde sista truppträningen inför svealandsmästerskapen som är på Lördag!! Pirrigt värre!!

När träningen var slut kom jag hem, skötte om Tusse, åt kvällsmat och nu ska jag hoppa i duschen!

Hehe.. rolig fakta om min dag!♥

Har'e bra iaf!

Kramar Anastasia♥



--gammal, redan använd bild. Endast för att göra inlägget lite roligare--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0