Sista träningen inför Svea!

Hejsan svejsan!

Idag är det Torsdag och jag vaknade vid kart i 7, gick ner och åt frukost, fixade mig färdig och gjorde lite läxor! Började 9 idag vilket var skönt! Skolan flöt på, och vi hade 1 håltimme + att vi fick sluta en halvtimme tidigare!
När jag kom hem satte jag mig och kollade på reprisen av "min pappa är bättre än din pappa". Dica ska nämligen vara med där i något avsnitt, så ni får ha koll efter mig i publiken! ♥

Igår kväll så var jag och tränade, det var superroligt och gick bra! Är så grymt taggad inför Svealandsmästerskapen att det inte finns! Längtar något sjukt mycket och hoppas verkligen att det ska gå bra!

Men nu så ska jag göra något annat, ingen aning om vad.. menmen!

Ha det bäst!

//Anastasia


Nästan exakt ett år sedan!
Fredrica, Anastasia, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0