Hemma och tråkar..

Hejsan hoppsan alla glada !♥

Gårdagen spenderades i en soffa och en säng.. hej och hå! Besökte även golvet lite för att... aah, fixa en hemlig grej som ni kaaaaanske får se senare!

Idag vaknade jag sent! Eller, inte sent för att vara jag, men för alla normala personer är det sent! Gick upp vid 12 av att pappa kommit hem för att fixa lunch åt sjuklingarna (läs: jag och lillasyster) iaf, skippade frukosten (happyface)! Gillar inte aaaallls frukost! Kan inte se det goda i det, menmen.. alla tycker ju olika!

Just nu sitter jag ju och bloggar och är social på facebook (visste inte att social och facebook kunde gå ihop i samma mening?) och lyssnar på musik! Nya favoriten: somebody that I used to know typ kärlek! ♥

Saknar att träna!! Kommer inte få träna på lördag heller!! Livet suger ;) hehe, får överleva tills på måndag!!!!!!! Kommer seriöst att dö...

Aja! Nu ska jag inte uppehålla er någe mer! ♥ Hörs säkert snart igen!

Puss Anastasia♥

The sjuka ! ♥
(Lillie,Anastasia)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Jag har gjort två videos där jag talar om hur man kan få en större blogg. Kolla gärna in dem. Du hittar dem här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



och här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/12-april-2012-sa-far-du-fler-besokare-2.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-04-13 @ 21:21:30
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0