Hej allergi..

Hejsan världen!

Igår så var det vårpokalen i självaste huvudsta'n! Gick faktiskt helt okej bra, eller för mig gick det iaf ganska bra! Jag satte alla mina kast! (tävlade bara i trupp) Men slutade iaf på en 5e plats!
Nu är det bara att tagga om till nästa helg då det är SM!! Typ nervös!

Idag så har Matilda varit hos oss vilket var superkul som vanligt! Vi hängde med Lillie som skulle sälja hemmagjorda majblommor för att samla ihop till en doktorväska♥ Så har vi cyklat, hoppat studsmatta, solat och sånt! Typ chill dag! Hela helgen har varit bra förutom att jag har pollenallergi och det är den tiden på året så mina ögon kliar och rinner, samma med min näsa + att jag inte får ut några ordentliga ord ur munnen! Är så sjuuukt hes! Var hes redan igår, men vad gör man om inte skriker och tjoar så att följande dag blir värre! Fast jag har inte ont i den! Vilket är sköntskönt!! Men drogar halstabletter och sånt nu, så det ska nog bli bra!

Imorgon så är det valborg och jag ska vara med finaste Cornelia! Taggar flumkväll liksom :D ♥♥ Ska bli jättemegaroligt! Längtar verkligen!!

Men nu så ska jag.. hitta på något annat?

Hare bäst!

Anastasia


trallallaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0