Halsfluss..

Hejsan!

Har inte kunnat blogga för jag har varit i fjällen med bästa Matilda där vi firade påsk! (och jag firade min födelsedag i en bil!)
Det har i alla fall värit grymt kul! Blev dock sjuk samma dag som vi åkte upp dit, och frisknade först till när det var 2 dagar kvar, så 2 dagars skidåkning blev det för mig, men det var roligt! Lite flum sådära..!♥

Kom hem från fjällen i Måndags, och igår var jag först på stan och sen på träning! Det var jätteroligt!♥
Somnade faktiskt ganska tidigt den natten, och steg upp idag vid 09.00 ! Åt frukost, såg på TV, och drog till akuten för att ta halsprover. Och gissa? Halsfluss... Jippiee...not! Och jag som ska tävla om en och en halv vecka!! Det är min vanliga tur det! Så idag blir det bara vila och ta det lugnt! Ingen träning för min del, och min dag är förstörd!!

Hoppas att ni får en lite roligare onsdag!

pussar Anastasia♥


Underbaraste truppen!♥
(Wilma,Sofie,Irma,Anastasia,Fredrica)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0