Drar iväg till bästa syssling!

Hejsan!

Detta blir sista inlägget för helgen, för nu om några minuter sticker jag iväg för att tävla i svealandsmästerskapen imorgon!! Åker redan idag för att slippa stiga upp så tidigt på morgonen imorgon. Smart vah? Är ganska pirrig, fast på ett bra sätt! Känns som om det boooorde gå bra den här gången! Hehe.. man kan ju alltid hoppas! Min banddräkt kom förresten från Kristina (Irmas mamma) igår med sjuuuukt mycket stenar på! Alltså jag överdriver inte! Jag dooog av lycka! Hehe, älska strass!!!!♥

Idag så var jag i skolan, tråkigt väder men helt roliga lektioner! Elevens val, mentortid, matte, franska och slöjd! Jag överlevde med andra ord!
När jag kom hem så tog jag det bara lugnt! Laddade inför tävlingen, packade, såg på TV och sånt! Lillan är och shoppar i Globen men ska vara hemma snart så att vi kan åka!
Tror i alla fall att jag inte glömt något! Dräkter, redskap, tåskor, musik, träningskläder, kudde, pyjamas, kläder, smink, hårgrejer och maskot!

Men nu ska jag inte underhålla er någe mer! Ha så skoj och håll tummarna!

Kramar Anastasia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0