japp....:/

Hejsan!

Idag har väll dan varit okej...
Det har gått trögt, maten sög och jag har varit trött heeela dan+ att vi hade ett oförberett prov i biologin. Det gick däremot bra (10/10) så det piggade upp mig en aning(:

just nu så har jag tagit lite mellis typ! Och snart så ska jag väll börja med sv-läxan! ett sommar ögonblick... hm...(: sen så har jag ju eng-läxan kvar! Vi ska välja en bild och klippa ut den och sen berätta om den på engelska. Venne vad man ska ta för bild och vad man ska säga? 3 min ska jag i alla fall orka prata:D men det ska väll gå!!

aja

Anastasia♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar din Header! <3 <3

Du kommer säkert att greja alla läxorna! :**

2011-09-04 @ 09:42:40
URL: http://sofieenderin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0