Skoljoggen, jacuzzi o pizza♥

Hejsvejs:))

Idag har jag sprungit skoljoggen, blev inte så nöjd, kunde ha sprungit på bättre tid!

I alla fall; efter det så gick jag hem till Melinda och vi badade i hennes jacuzzi och hade det bäst, medans söta lilla Matilda (hennes lillasyrra) gjorde smoothies! Tack sötnos:)
Sen skulle bästaste Mellie till tandläkaren och jag hängde med och höll sällskap♥ Gick på 4 min!
Efter de så bakade jag och Mellie kladdkaka:D det var göttigött!!
Sen gick man hem och åt pizza (så nyttig man e dåh!) Haha, men det förtjänade jag efter cirka 5km!:))

Nu så har man gjort matteläxan som ska in i morgon, och så bytte man om till pyamas^^ och sitter nu och myser framför datorn:D

plötsligt blev man väldigt sugen på varm choklad! Kanske kan be mammsen att göra en åt mee!!


Haha!!

Aja, en bra dag idag, och det blir det i morgon oxå, hehe... hemliiiiig av mig! :D
Men nu ska man messa sötaste Ella om vi kan vara på Lör:D

Pussarr:*


Kommentarer
Postat av: Ella

smset kom inte, skicka igeen <333 eller facebook :D <3333

2011-09-15 @ 20:57:05
URL: http://ellaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0