Random Träning♥

Hajjhajj!!

Idag har man haft träning, gick dock INGE bra alls!! Först så stukade jag tummen så har asont i den! Hoppas att det försvinner innan jag ska tävla på SM!! Sen så skulle jag köra mitt tunnbandsprogram, och då glömde jag bort min starposition (liiite trött kanske?), sedan så missade jag i kastet, och gav upp. Men jag fortsatte köra för tränares protester (jag brukar inte ge upp?!) sedan så började jag grina för att det värkte som ****** i min tumme, och för att allt gått super dåligt! Hehe... ja, sen så skärpte jag mig och bestämde mig för att köra mina program UTAN redskap! Och då gick det bra, inte ett enda tapp! Konstigt va? ;)) hehe! Det var i alla fall roligt!!

I slutet så var alla lite flum sådära så vi satte på en musik (helt random) och hittade på program till den. HAHA askul faktiskt! Tack alla tränare som orkar med oss knäppa!

Japp! Nu sitter jag här och oroar mig för min tumme! Men taaa det chill, den SKA(!!!) bli bra tills SM! Annars...!!

Hehe, min dag hittills!

Pusssssss

*orkar inte lägg in en bild...*


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA, älska träningen asså! <3

2011-09-25 @ 17:04:30
URL: http://sofieenderin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0