OnePiece, uppträdande!

Helluu(:

Idag vaknade man runt 10 sådär, sovit väldigt skönt i natt!

Igår så hade man träning från 09.00-13.00. (En kortare träning än vanligt) Det var jätte roligt som vanligt! Och när klockan närmade sig 13, så startade uppvisningen som vi skulle ha(: jag var ut som nr 4, och körde mitt älskade bollprogram! Det gick väll helt ok. Missade ingenting, men det blev skakigt:/! Fast nu är jag mer peppad än någonsin till SM som är i Oktober!

När jag kom hem så åkte jag och min familj till Stockholm. Vi strosade runt lite och jag och Natalie (lillasyrra) köpte varsin OnePiece! Jag är kär i den nu! MMmm, vad den är mysig;)

Sedan när jag kom hem var jag fullt utmattad. Så jag hoppade nästan i sängen direkt. Fast väl där så låg jag i översplitt för att ha någonting att göra;) hehe....

Nu så sitter jag här med min OnePiece och ska snart gå och hjälpa mamma och pappa att lasta ut grejor från köket. Vi ska ju göra om det totalt (äntligen)!!

Pussarrr♥


Kommentarer
Postat av: Ella

Lägg upp bild på din one piece nuuu! <3333

2011-09-04 @ 18:30:17
URL: http://ellaaaas.blogg.se/
Postat av: Sofie

2011-09-05 @ 10:53:20
URL: http://sofieenderin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du var jätte duktig med bollen, och onepiecen var jätte snygg! vart köpte du den?

Ha det så bra hejdå! :D Puss puss <3

2011-09-05 @ 10:55:07
URL: http://sofieenderin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0