Mina små stora tjejor har blivit tonåringar!<3

Hej mina sötnosar!

Idag så var det meningen (läs: meningen!!) att jag skulle stiga upp när min klocka ringde 06.24, men nejnej! Då tänkte jag: 5 min till! Och sedan; 5 min till, och tillslut var klockan 07.18 när jag fick smått panik och behövde stiga upp! Jag och min kompis Mellie skulle sjunga upp mina tonåringar som fyllt år idag:) dom har blivit stora nu;)
Och vi skulle (läs: SKULLE) träffas halv 8 med mellie. Men ja, det blev ju sådära när båda vi var sena:))
Så vi sprang till Dica (som är min ena stora tjejjj nu) för att sjunga upp henne! Sedan fick vi skjuts av Dicas mamma till Idahooe (som är min andra lilla stora tonåriiing) och där sjöng vi även upp henne!

Nu så har man haft första lektionen som var franska, sen hade vi typ håltimme, fast vi behövde gå skoljoggen på 4/5/6 km, fast tror ni att jag gick hela? Svar: Neeee :P jag gick lite;)

Och nu så håller Mois, Mellie och Biatch Alice på med en heeemlis, som jag veeet oooom;) Och jag får vakta födelsedagsbarnen så att de sköter sig;) de behöver nämligen barnpassning! :O haha

Jappidapp, så har dagen varit hittills, nu väntar jag på att min hells-angels-biatch-kompis Alice sa ringa till mig så vi ska till Mellie:))

moahhahaha!!

Älskar er!!

Pössss


Awwiiies!! Småå sötnosarna! STORT grattis till er<3 :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0