Tack Sofie mitt ♥

Choo mina hjärtan!♥

Igår sov sötaste Sofie över hos mig! Jag hade superkul, och du gjorde verkligen mina dagar!♥
Vi skrämde livet ur Irma och Wilma som var ensamma hemma! Vi dog av skratt efter det! Sedan så sjöng vi med till Wilmas mammas 40-års fests "ja' må hon leva" sång! Vi gjorde en trailer, eller började på en i alla fall. Och jag hände med henne för att hjälpa henne att träna smultronen (dom små). Sedan åkte vi och kolla på trupptävling♥

Jag har haft det super! Tack så mycket sötnos!!♥♥

Nu så har jag äntligen börjat med en SO uppsats som ska vara inne snart. Ja, det går väll sådär... en början har jag i alla fall!♥

Ja, det var typ det! ♥

puss♥♥♥♥


random bild sådära.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0