*rubriken ska vara här ja*

Choo! (mitt nya favvo-ord!!)

Känns som jag aldrig bloggar här nå mer?! Typ bara på den andra;)
Har förresten fått ganska många kommentarer om vad den heter, och om ni vill ha reda på det får ni höra av er privat:) skriver ingenting här!♥

Idag så var jag i skolan med bästaste Moiiis, för min andra älskling har åkt till London (Alice, saknar dig!) Och Jesper, min småsten är i New York! Saknar dig oxåå!! Och Moa åker snart till Thailand!! lämna mig inte!!!!! ♥

Annars har jag roat mig med att filma Natalie och hennes kompis som gör reklam för BR (?) SÅ SÖTA!!! ♥♥

och annars är man oxå sådär lagom avundsjuk på Vixen, Cornelia, Irma, Wilma och dom andra som sticker till Ö-vik! Vill oxå vara yngre!! Fast samtidigt längtar man till sin 14-års dag! Hehe, mitt stora genombrott kommer då har jag tänkt! Ni får väll vänta och se liksom!

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0