Real love!♥

Chooo!!

Liite dålig uppdatering, eller vad säger ni? Men bara luuugn! Jag bloggar fortfarande:*

Nu så har jag kommit hem från skolan, och möttes av en god doft som sträckte sig ända in i hallen. Och gissa var den kom ifrån? Farmors nybakta bullar, smask! Jag åt ingenting typ i skolan. Inte för att jag brukar göra det heller då men! Asså ärligt! Maten där suger mer än vad mina piruetter gör! :O, och då är det illa!!
Men i alla fall så mättade jag magen med 2 stycken bullar (tjockis, jag vet;))

Snart så ska man till skärholmen med bästa mamma och pappa♥ Åh, jag har redan planerat mina MÅSTE HA'N! 
Och det är inget mindre än:


rosa ugg's! ♥ Jag som hatade detta förra året?!


Kilklackar,  helst mocka! asså, jag är kär!!♥

Och sedan även någonting att ha på sig på lillebrors dop (läs: kusins dop!)! ♥
Lite annat kanske oxå rååååkar slinka ned i kassen?

Nu får man bara hoppas på att mamma tagit ut kontanter! ♥

Kyssaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0