Låtar...

Godmorgon alla glada!

Idag vaknade jag tidigt fast det var höstlov! Så typiskt mig... men lite skönt var det! Dagen har i alla fall börjat lugnt, och den ska väll forstätta lugnt! 

Eller i alla fall tills ikväl då jag ska träna! Längtar jätte mycket! Tyvärr har det kommit fram att jag tränat för mycket hemma så jag har fått en inflamation i höften :( kanske inte det roligaste! Men jag tränar på i alla fall! Tack för att ipren finns!!!♥ Men det går väll över snart (:

Just nu drogar jag lite låtar på spotify, ungefär det jag brukar göra då! Fast tyvärr så har typ alla låtar spelats så mycket så att jag inte kan spela dem nå mer!! :O Kan inte någon ge mig spotify-premium!! Snällaaaa?!!!
Aja, lyssnar i alla fall på "Made of" Bra faktiskt! Och eftersom alla knäppa, konstiga låtar som jag brukar droga har gått bort ( t.ex Sexy and I know it) Så får jag lyssna på dom lite mer normala låtarna (:

Hehe, ja, lite fakta om låtar sådära ;)

Men nu ska jag äta frukost, sen ska jag klippa mig! Usch!! Hatar't!!!!!
Aja, det har i alla fall en vecka på sig att växa ut igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0