En till blogg?

Godmorgon alla glada!! Idag ställde man klockan på 06.45 och var uppe 07.20. Man skyndade sig ned och åt frukost samtidgit som man övade en sista gång på fysik-provet som vi ska ha idag! Efter det gick jag upp och klädde på mig och sminkade mig. Mamma lyckades dock förstöra min sminkning med att pussa mig i pannan med läppstift....

Sedan så gjorde jag resten klart och tog ned min kamera för att ladda över lite bilde rtill datorn. Så att ni kan få lite smakprover på hur jag brukar "leka"!

Sedan har ju jag börjat fundera på att starta en till blogg, fast ha kvar denna. Den andra bloggen skulle enbart ha foton i sig, medans denna skulle jag skriva om mina dagar och så! Vad tycker ni?

Skulle bli glad om ni tog er tid att svara på vad ni tycker om en till blogg!

Aja, skola snart, börjar 09.00 så ska väll gå typ 08.40 då!

Ha det bra!

Puss! ♥

Bilderna blev nyss klara:

Älskade syster♥





Aja, nu måste jag gå! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0