AhA AhA♥

Choo!! Idag så har man varit i skolan och hängt:P
Askul....

Aja, vi fick svar på prov och grejs, betyg A (A=MVG C=VG E=G) i båda engelska proven jaoo!;) passade på att skryta lite om ni inte märkte! Nejdå...

Till lunch vart det nån kebab (hehe Samme!) sak:/ det gick att äta! Med mitt gula ris (Moa!!:D) Haha, det var en rolig dag i alla fall, med mycket skratt! Tack för att ni gjorde min dag Alice, Moa♥

Nu så blire snart träning, taggad:D Längtar!! (som vanligt) men ärligt! Jag lever för det♥

Aja, ska väll gå och fixa mig(:

Puss


A

ps: har lekt lite med inställningar och grejs på min systemare' och hittat massa roliga saker! Bilder kommer! Hade super roligt i morse med att fota i sängen! Måste bara hinna ladda upp bilder först oxå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0