Träning med naprapat

Hejsan!

Först och främst måste jag tacka Moa, Alice, Ida, Melinda, Gustav, Gabriel och Jesper för en underbar kväll! ♥

Okej, åter till vad jag tänkte underhålla er om!

Idag var jag på träning 13.30-17.30! Super roligt som vanligt!
Ungdomarna hade haft utvecklingsläger, så det var ganska många där när man kom! Men efter ett  tag åkte alla andra hem förrutom Södertälje och Eliska, som var snäll och stannade och hjälpte oss! :)

Jag tränade mitt nya kägelprogram som jag är kär i ^^
fast alla gånger kan det inte gå bra... vilket det inte gick den här gången! :((
Jag hann i alla fall köra det 4 gånger, och jag kan säga att det kommer (:, det blev i alla fall bättre och bättre! Lite missnöjd är jag i alla fall, fattade inte vad jag höll på med!

En naprapat var även där och kollade alla! Han kollade mycket på min höft som jag haft problem i, och konstraterade att jag var ett intressant fall, och skulle ge mig en 10/10 (???)
Efter att ha vridit, klämt, känt, och vänt på mig ett tag så kom han slutligen fram till att det var någon sorts inflamation (kommer ej ihåg vad han sa att det var för slags!)! Först tänkte han ge mig träningsförbud (!!!!!) men efter lite OM och MEN från mig, så gick han med på att låta mig träna FÖRSIKTIGT. Han tänkte även förbjuda mig att tävla :( men jag SKA tävla i alla fall :)

Japp!

Lite smått info sådära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0