Tiisdag

Hejsan!

Tisdag idag igen då! Känns ju lockande eftersom man vet att det nyss varit helg..
Men aja, det är väll bara att le!

Idag hade vi bild första lektionen. Gaaanska boring, eftersom vår lärare envist ska snacka sig igenom hela timmen!

Andra var matte, ja, inge kommentarer..

trejde hade vi SO, och jag ärligt kämpade mig med mina sista krafter igenom den lektionen! Läraren "hinner" typ aldrig hjälpa mig, så att fråga om hjäl känns ganska meningslöst!

Sen var det äntligen lunch, tacos! Låter gott, men smakade motsatsen! Seeen såå... hade vi lite andra ämnen, orkar ej rabbla upp dom!

Ok, nu sitter jag framför datorn och taggar träning lite senare♥ Längtarr!! Som vanligt(:

hehe, aja!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Anmäl dig till dagens blogg! :D

Ha det så bra puss o kram! :*

2011-11-30 @ 21:05:41
URL: http://sofieenderin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0