Min morgon!

Men choo!

Idag så vaknade jag av mig själv typ 07.00? Fattar inte vad det tagit åt mig men, skönt var det i alla fall... Och tur var väll det för min väckarklocka har brutit vårat kontrakt om att det SKASKASKA väcka mig varje morgon fast jag slänger den i golvet, hehe... inga kommentarer. Men i alla fall så ville den spara på "rösten" idag! MÅSTE ha en ny!

Så jag vaknade alltså av mig själv, städade rummet (kan någon kolla febern på mig?!!!), gick ner, åt frukost, gick ner en våning till, hämtade upp lite rena strumpor eftersom jag inte hade några där uppe, för alla går sönder på träningarna:P Efter det så klädde jag på mig, sminkade mig, borstade håret som såg ut som jagvetintevad! Hehe, jag kanske booorde ta på mig min "bad hairday" mössa, den skulle sitta fint idag! Sen så borstade jag tänderna och gick ned för att göra klart uppsatserna som är tills Tors -.- ursäkta mig, men superduper tråk! Jag som brukar vara positiv, men här drar jag min gräns!

Nu så har jag i alla fall gett upp hoppet om att skriva klart uppsatserna.. så jag roar mig med fecebook i stället...
aahh... beroende mmmmh!

Aja, hehe! Det var typ min ruuuliga morron!



a juste! Tappat bort min skåpnyckel... hehe.. så om någon typ hittar en rosa tofs med 3 nycklar på kan väll den typ hrrm.. ge den till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0