me ♥ monday

Lite morgon bloggning sådära (:

Vaknade av att klockan ringde 06.34 (för att vara exakt!) Låg kvar i sängen till en si sådära 07.00 för att jag visste att jag hade tid för det! Jag förberedde mig för det där hemska ögonblicket som någon gång måste komma (läs: då jag måste stiga upp från min sköna säng!!!) Sedan tittade jag på mitt schema som gjorde mig glad för en gång skull! Jag börjar 09.25 hihi!! Japp, skönt att veta vah! Så jag steg upp kvart över sju! Och städade sedan mitt rum (!!!!!!!) eftersom det såg ut som ett bombnedslag --ärligt talat--

Sen gick jag ned och åt frukost! Och jag är klar för skolan nu, så sitter framför datorn! ♥


Sköön morgon! Älskar måndagar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0