badhus, middag och feber

Hejsan! Försöker hålla mig uppdaterad här oxå så gott det går!

Idag har man i alla fall haft det bra! Det började med att man vaknade upp hos Jessy och Miccis, efter att ha sovit över där! Tyvärr så blev både Jessy och Lillie (som också sovit över, fast med Nicke) sjuka! Så vi fick åka hem ganska tidigt!

Sen så åkte jag och mamma till ett badhus här i finland! Det var super roligt!

När vi kom hem så skulle vi efter ett tag till pappas bror på middag! Jag hade med mig kameran och fotade massor på en katt dom har vid namn Rosa! Super söt, och min nya modell!

Efter det åkte vi hem, för Lillie kände sig dålig! När vi väl var hemma tog hon tempen och den visade 39,5... Stackars liten<3 Hon mår så klart inte så bra nu, och ligger i soffan hos vår farmor medan ja lånar hennes laptop!

Dagen har varit ganska bra för mig, dock lite sämre för Lillan! Hoppas hon blir bättre snart<3

Det var väl typ allt!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0