10 sanna sanningar om mig!

10 sanningar om mig!


1. Jag hatar frukost! Det är något som jag skulle skippa om jag inte hade en mamma och pappa som såg efter mig!

2. Jag lever för gymnastiken!♥ Någon surprised?

3. Jag är sjukt kort! Börjar ärligt misstänka att något är fel! :P nej men, alla andra i min ålder är typ 1000 meter längre än mig!

4. Jag är beroende av sjukt dåliga låtar! jag menar, dom är så dåliga att de blir bra!♥ like på det asså!

5. Jag har maaassor med hemligheter! Som absolut ingeningeningen vet! hehe...

6. Jag älskar skor! Långa, korta, höga, låga! Älskaaah!

7. Jag har min mobil med mig vart jag än går! Ok, det har alla! Typ!

8. Jag har varit allergisk mot mjölk i 8 år! Jupp, 0-8, så jag lärde mig att dricka mjölk gjord på havre, och jag lärde mig även att hata vanlig mjölk!

9. Jag har haft borrelia! Doktorerna visste inte vad jag hade, och jag låg inne på sjukhus rätt mycket!

10. Jag hatar människor som dömer andra efter utseende, vikt, eller något annat liknande! Vad spelar det för roll om man är lång, kort, mörk, ljus, ung eller gammal?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0