Ska till Italien!!

Hejsan svejsan bloggen<3

Idag var det skolansdag, och jag och dom andra i min klass och pararellklassen hade hand om spöktunneln! Den ägde om ni nu vill veta vilket ni säkert vill♥ Jag var spöke i 1 h, och skrämde livet ur alla, speciellt min syrra♥
Hahaha♥

I söndags hade jag uppvisning i RG. Det gick jätte dåligt eftersom vi var ute. Det blåste ju och så, så alla "rockringar" (eller tunnband som är ungefär som rockringar) flög i väg när vi kastade dem! Usch, måste sett hemskt ut, menmen, jag tar väl igen det när vi har tävling den 26.

Och den 27 Maj sticker jag till Italien!! Längtarrr, dä jag äääntligen kommer att få använda min turkosa jumpsuit från bikbok♥ Men vi får väl se om det blir av eftersom Islands vulkan har haft ett vulkanutbrott (IGEN!) åååh, BOMBA VULKANEN BARA!!!!! Menmen, och kommer vi inte iväg (vilket vi måste göra) så ska jag på Sofies fest♥ Kuligtkuligt♥ Haha, men får se.....

Och i morgon är det 1 vecka kvar tills vi får reda på vilka vi hamnat med i klasserna (vi ska ju splittras nu till sjuan), jag är jätte nervös och hoppas verkligen att jag hamnar med dom bästa♥ Vi ska då även få träffa alla mentorer, det ska bli sköjj!! Men inget kan slå min nuvarande fröken!! Hon bara äger!!
Men i alla fall, Ni i 6Bäst är alltid BÄST och det vet ni! Älskar er mest♥♥♥

Idag så har jag varit i skolan som vanligt! Vi förberedde mest inför skolansdag som varade senare mot kvällen. Vi hade syslöjd oxå. Där syr jag en "jutte" som det kallas och den heter "Fuppe" (HAHAHA) den ska jag ha som maskot på alla tävlingar♥ Den blir jättejätte söööööt!!!!♥♥ Hehe, hoppas bara jag hinner innan skolavslutningen♥

Hehe, aja det blev ett lååångt inlägg som jag hoppas att ni gillar♥ Har ju haft lite sämst uppdatering senaste veckorna, aja, skaaaa bli bättre lovar! Och speciellt när jag ska skaffa min laptop.... ups, avslöjade jag mig?

Men många pussar och kramar eran Bästa Anastasia♥


hit ska jag♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åå vad skönt och du var jätte obehaglig i spöktunneln (stavning) när du sa (kom och lek med mig usch) men kom ihåg att säga till när du vill ha 2:an i den boken du läser men hoppas att du får en trevlig och sköt plus underbar resa!



KRAMISAR:Alicia ♥♥♥♥♥♥

2011-05-25 @ 18:38:10
Postat av: matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se

BLINGA DIN MOBIL PÅ WWW.PHONEFASHION.SE

TÄVLING PÅGÅR JUST NU!♥

2011-05-28 @ 14:24:17
URL: http://hthtp://phonefashion.se
Postat av: O$CAR

Skulle inte du till frankrike om du valde franska! XD

2011-06-22 @ 21:25:14
URL: http://har ingen blogg så är det bara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0