Sista gången jag skriver ditt namn...

Hejsan<3

Idag har jag varit i skolan. Det var väl helt ok(:. Fast vi behövde välja vilka 4 vi ville hamna med i sjuan ):... det var heeemskt! Men som tur var hade jag kollat lite på det natten innan... Och jag kännde att det vart helt rätt, nu är det bara att hoppas på att allt blir som jag vill! Men min fröken kommer nog att bli ganska förvånad över dom jag valde, men jag hoppas hon fattar<3 Det var i alla fall sjukt jobbigt, att bara tänka på att detta är kanske sista gången jag skriver deras namn...<3 Men bara så att ni vet så älskar jag er alla sjukt mycket, och hur jag än valde så kommer ni alltid att finnas hos mig, jag älskar er♥ Nu återstår det bara att vänta...

Idag ikväll ska jag och träna rytmisk gymnastik :D kuligt som vanligt :D Jag måste nog börja jobba på mitt egna program som jag måste ha till 20: e   maj... det är ju snart!!

Och på Torsdag så ska jag och bästa Josefin vara. Längtarrr♥

Men nu så ska jag sluta, älskar er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0