Pretty Little Liars in my ♥

Hejsan♥

Idag var jag i skolan, och när jag skulle gå dit så SNÖADE det!! Snö, i Maj!!??? HEMSKT!
Usch, och det var inte lite heller... hatar detta, men snart så kommer man kanske undan detta väder, hehe, men jag får inte säga för mycket, utan ni får väll hänga med för ytterligare information♥

Har ni förresten hört att jag ska praoa snart?? Kuligt va? Jag kanske får hänga med Melinda till hennes pappas jobbarkompis resteurang♥ Men vi får väll se, annars får jag hitta nått annat(:♥

Just nu sitter jag och tittar sönder pretty little liars på datorn, men det hackade så det började om från början och jag hade tittat på detta avsnitt i 35 min!! Palllaaaaaa... -.- aja bara att vänta då...♥

Snart så är det sommarlov! Någon mer än jag som väntar?? Jag håller i alla fall på att dö av längtan! Fast ända nackdelen är ju att jag kommer få lämna min fröken och min klass ): inge kul alls, men det är väll dags för llite förändringar...♥

Aja, i alla fall så hängde mellis med mig hem efter skolan, och då åt vi mellanmål och så. Plötsligt ringde Fredrica, som lät ledsen i telefonen och frågade om hon kunde komma hit, det fick hon såklart! Efter 5 min så hade hon äntligen tagit av sig jackan så att hon kunde berätta vad som hänt. Och då hade det stått en bil utanför hennes hus och hon kunde höra ljud innomhus. Vi åkte såklart till Fredrica för att kolla, då visade det sig att det var hennes mammas kompis som ställt sin bil där^^ Sen så åkte jag och mellie hem till mig och då började vi titta på Pretty litte liars det är såå bra! Men nu måste jag gå! Ha det!! Puss A

ps: klicka på ordet Pretty little liars för att se en bild (:♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du känner inte deej men för det första du är jäkligt vig och pretty little liars är SJUKT BRA men jag har inte sett alla avsniten för att det finns inga fler vet du nån sida man kan se det på har bara sett till Hmecoming balen tackk supper mycket och fin heder<'33

2011-05-05 @ 20:15:06
URL: http://agebrant.blogspot.com
Postat av: Gautenicole

Hello! Very interesting and professional site.

2012-01-19 @ 07:38:03
URL: http://gautenicole.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0