Shoe-update<3

Jag glömde att säga en sak (hur jag nu kunde glömma detta?) jag har köpt nya skor! Dom är suuper snygga and I love them!<3  Jag lovar att bild kommer snart, så fort jag har tid att ladda över dem! Så länge får ni stå ut med beskrivningen:

Det är klack och dom är i jeanstyg, men en liten vit rosette där fram! Jag äääälskar dem verkligen och längtar tills Herr Väder tillåter mig att få börja använda dom!

Tills dess, får jag nöjja mig med mina converse (som jag ännu inte köpt men som jag ska köpa i morgon!)<3 Dom ska vara speciella, så att jag kan vara lite unik! Om jag inte hittar några så får jag väll specialbeställa från USA, (hoppas inte frakten är för dyr bara!).

Aja, lite shoe-update!

See ya<3

Slänger in lite bilder som jag fotat med min systemkamera<3



My love<3


Is it over? But it's coming back<3




Kommentarer
Postat av: Freddie

jätte fina bilder annie! :D

2011-03-27 @ 09:11:28
URL: http://luddigatottee.blogg.se/
Postat av: Isabella-en fotoblogg

vilken klamera har du?

2011-04-27 @ 16:31:54
URL: http://ìhmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0