Pretty Little Liars<3

Hejhej<3

Idag är man sjuk igen (eller så pass sjuk så att man inte får träna tyvärr), så jag underhåller mig själv med att titta på Pretty Little Liars som är så sjukt bra! Fick en adress av Melinda där man kan titta på alla avsnitten! Thank you<3!

Tusse mår nog bra, eller han har blivit undersökt och veterinären hittar inga fel, men om han fortfarande inte förbättrats om 2 veckor så ska han få gå på antibiotika, eller rönkas. Blir han sämre måste vi tbx direkt... Man får ju hålla tummarna(:

Idag så ska mamma och pappa på middag hos några kompisar, och jag och Nallie (lillen i huset) hade ingen större lust att hänga med så vi stannar hemma. Morfar håller oss sällskap<3. Så vi ska väll kolla på National Treasure som kommer idag 21.30 på 4:an. Någon annan än jag som ska kolla? Vi får sitta där med två stora marabo-plattor med smak av mango (nån som testat? är den god?) och mjölkchoklad! Heheh en i varje hand för mig eller? För syrran har ju godisförbud (även för choklad) men jag får äta choklad trots mitt löfte (; pretty nice yeah?! Fast morfar kanske vill ha...? Aja, det räcker nog till oss båda (:

Ni får nog höra mer av mig senare<3

Puss o. kram A

Här är lite smakprov på vad för bilder som togs när jag var och fotades: (mer kommer sen..)


Foto: Malin Hed


Foto: Malin Hed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0