PANIK!!!!!!!

Hejsansvejsan!

Idag så var jag till en djurbutik som vi brukar lämna Tusse till, när vi åker bort. Men då såg vi en lapp på dörren där det stod att dom idag stängt 17.00, och att dom snarast stänger för gott!!!!!! Vad ska då hända med Tusse? Vi åker ju 4 veckor till Finland varje sommar!! Vad kommer att hända nu? Om någon har några som helst ideér om vad jag ska göra med min kanin under längre tider då vi är borta, så önskas svar snarast!!! Maila om du har min mail, eller kommentera!! Snälla, det är verkligen kris nu!!!!!

Hjälp mig att komma på vad jag ska göra med min kanin Tusse under sommaren då jag och min familj åker till Finland i 4 veckor! Kan man lämna in min kanin på något kanindagis/djuraffär som tar hand om honom medans man är borta??!! Snälla hjälp mig, och det snabbt!!


Lots of love Anastasia och Tusse♥♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Du, känner du någon som kan ta hand om tusse♥ t ex.freddis,mellis eller någon !♥♥♥♥

2011-03-09 @ 20:35:52
URL: http://pelanz.blogg.se/
Postat av: jessi

ta med honom, så får han träffa ville..!?

2011-05-21 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0