Ny kategori♥

Tjena snebena! -hehe-

Idag har jag varit i skolan:), det var kul, och där fanns en isbana som vi var vid och åkte (galna jag)! 2 av mina bästisar är borta (Melinda och Dica) och jag är bara sååååå avundsjuk på Mellie som är i Florida :\ buuhuuu för att lämna mig här!! Men som tur va, så var NÄSTAN alla andra i skolan, så jag hade sjukt kul;').

Nu så sitter jag här och dricker Yoggi drinking yoghurt. Mumsimumsi. Och sen i kväll blir det -min efterlängtade- träning :D!

A juste, har jag berättat om att jag ska till en studio och fotas? Jo, det är sant, och det är inte en sån där studiofoto-grej som går att göra för pengar, nejnej, jag får det gratis :D! Blir fotad av världens bästa fotograf Malin Hed! Hon fotar verkligen jätte fint!! Aja, jag ska dit och fotas den 18 Mars :D! Sååååå kuuuul!! Nu blev ni lite avis va?

Det var nog allt :)

(ps: har ni sett att det kommit en ny kategori? "Fashion". Där skriver jag om mina mode tips, jag har nämligen hittat en sjuuukt bra sida med mode, namnet är tyvärr hemligt ;*!)

Lots of love Anastasia♥



(ps-en-gång-till: Har ni sett min nya header? Snacka om rainbow va?)


:*


Kommentarer
Postat av: Ida <3

fin header ! :D <3

2011-03-07 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0