Flummiga Finland!<3

Hejsansvejsan alla flummiga ;)!
Tack för alla söta kommentarer<33 love you!

Jag har faktiskt varit i Finland med Melinda! Vi hade askul!! Eller hur? Vi dansade på nattklubbar, drack oss fulla av alkoholfria drinker (Går det?);)<3, var hos min farmor och mormor och min bästisar Micki och Jessy :) vilket var kul som vanligt!<33!

Nu så sitter jag och spelar sönder Bruno Mars med Grenade ;). Hahaha...

Aja, sen så har jag varit och shoppat i min nya favvo butik! Älskar den!!<33 Har massor med nya snygga kläder därifrån!<33 Den äger!

Annars har det ej hänt så mkt ;)!

Älskar er!<33

pösspöss<33


Måste bara lägga ut denna bild på Corre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0