OS I TUNNBAND♥

Tjenatjena diagonalbena (haha Moa:* ) Nu så sitter man här inne i sitt hus en solig dag *host*host* (inte precis va?) Men jag saknar solen för tusan!! Kan den inte ba ta o komma fram, så svårt kan de nt va!?
Aja nu sitter jag och spelar sönder 2 stycken låtar som har spelats i mitt huvud heeela veckan, (kan ni gissa vilka??) Heh... fastnat för dem... ♥

Aja, idag ska jag i alla fall till Akuten för att looka in min fot :/ men måste ju vänta på mammsi som är o handlar!♥

Igår var jag på sommarskoj♥ Det var super roligt! Hehe dom små var ju sååå söööta♥ Efter sommarskoj så gick vi ju till Malins mamma Anna-Lena (?)♥ Hehe det var kul där, och vi hade ju jätte bra samtalsämnen ;) ♥
Sen så vart det grillning hos Elin med dom bästa♥ Det var kuligtkuligt! Sen så skulle vi gå till hallen vi skulle träna i, och på vägen lekte vi lite OS med tunnbanden i fodralen (rockringarna i skydd), haha (bilder kommer, lovar)! Haha, vi hade jätte roligt! Älskar er mina muppar♥

Aja, men nu ska jag va aktiv på fejjan (som jag brukar vara)

Puss på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Anastasia, språket! Rockringar!?? ;) <3

2011-06-23 @ 15:54:18
Postat av: Anastasia♥

sv sofie: ojdå! Lovar att aldrig mer säga något så fult ord so, r*ckringar!! Förlåt mig Sofie!! ;) ♥

2011-06-25 @ 13:59:45
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0