En tidig morgon eller en sen natt?♥

Hejsan alla morgonpigga♥

Idag så vaknade jag klockan 03.30 för att mamma och pappa hade försökt få mig att lägga mig i sängen klockan 21.00 igår kväll :/ menmen, jag tror dom lärt sig en liten läxa^^

Aja, i alla fall. Jag låg kvar en stund i sängen, för att försöka somna om, men det gick inge vidare, utan steg upp strax innan 05.00 ♥ Sedan så sminkade jag mig i minst en halvtimma för att få det "perfekt" eftersom jag för en gångs skull var i tid (eller till och med tidigare än tidig)♥ Sedan så borstade jag håret och satte upp det i en "bulle". Och tog på mig 5 armband, 1 par stora örhängen och ett halsband ;). Älskar smycken♥ Sedan klädde jag på mig. Det fick bli ett par förkorta jeans som jag vek upp, och en "twin set" t-shirt i mörkblått♥ En vanlig outfit som jag pyntade till lite med alla dessa smyckan♥

Sedan så gick jag ned för att äta frukost. Då var klockan 05.45. Det fick bli en fralla med ost, en tallrik yoghurt och ett glas proviva (((magens bäästa vän))). Sedan så märkte jag att det pep där uppe. Och då kom jag på att jag glömt att stänga av min väckarklocka. Så inte nog med att jag själv vaknat mitt i natten, nu höll jga på att väcka hela huste oxå! jag sprang upp och stängde av den precis efter att den tjöt som en galning, men som tu hade ingen annan vaknat av det (hehe)!!♥ Jaa, då visste jag att klockan var 06.00, då gick jag upp och borstade mina tänder, (håret var ju redan fixat)♥ Då hörde jag att mamma och pappa börjat vakna. Sen gick jag ned och satte mig framför datan♥

Just nu så är mammsen och pappsen vakna men lillis sover sött fortfarande♥ Hennes väckarklocka kommer ringa om exakt 3 minuter♥

Oj, nu ringde den♥ Hihi, stackars henne som har en klockan som tjuter öronen av en :) ♥

Aja, nu ska jag va lite aktiv på fejjan (trots att ingen e inne)

Puss

Anastasia♥


Tycker sånna bilder är så coola där människorna ser ut som dockor i ett dockhus♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0